domácnost=denní job

Napište nám, kdo jste, kdo u vás doma dělá největší nepořádek, co byste chtěly změnit :)

domácnost=denní job

Příspěvekod Kahlan » 0, 26. srpen, 2014, 7:52 am

Ahojky,jsem tu nováček...domácnosti mám plné zuby..Nikdy jsem neinklinovala k práci hodpodyně a jak jsem na mateřské tak je to kromě prcka,,denní job,,.
Syn má 1,5 roků a jeto zlatíčko,ale protože ,,není tak fit,, musím sním furt někam jezdit a cvičit a už mě to vyčerpává..
Jsem od přírody líný tvor a ta domácnost taky tak vypadá.
plus fakt že jsem i internetový závislák..furt někde brouzdám a scháním rady.
Nejvetším problém tady je že jsme doma 3 a binec je tu furt,uklízet po sobě nikdo neumí a jak to vypadá že..ráno binec a zase galeje..v rohu na mě čučí prádlo o velikosti Mount Everestu a já žehlení přímo nesnáším.
Okna,kapitola sama za sebe,košík v kuchyni by se měl protřídit..spižírna(no coment) :dash1:
jak začít a nezbláznit se?
Kahlan

Re: domácnost=denní job

Příspěvekod Stefinka » 0, 26. srpen, 2014, 8:15 am